perjantai 18. lokakuuta 2013

Nuuskamuikkunen Mississipissä

Halusin vain tulla kertomaan, että kajakkiretkeni sujui hyvin! Sää oli muuten hyvä, mutta mun kajakissa oli minä ja yks toinen tyttö ja oltiin ainut ryhmä missä ei ollu poikaa tai kolmatta henkilöä.. Joten ottaen huomioon tän ja sen kamalan tuulen mikä siellä oli ihan koko ajan, oltiin viimesiä melkeen ihan koko ajan :DD
 
Se paikka oli ihan sika upee! En muista mikä sen nimi on, mut siellä kasvo niiko puun runkoja sieltä vedestä! Kuulostaa varmaan yli mahtavalta tää mun selitys.. Sit meidän piti pujotella siel menemää ko jotkut niistä oli veden alla just sen verran, ettet pystyny näkeen niitä ja ei kumminkaa haluttu tippua sinne veteen, tai olla jumissa keskellä ei mitään.
 
Ja jotkut meni uimaan! Mulla oli päällä kaks paitaa, huppari ja tuulitakki eikä käyny mieleskää mennä uimaan :D Ne viritti sellasen köysisysteemin yhteen puuhun ja keinutti ittensä sinne veteen. Ainut mikä tästä tuli mieleen oli Hauskat Kotivideot.. Ainut vaan et lopputulos oli pajon parempi!
 
Ko tultiin takas ja ootettiin et päästään bussiin, mulla tuli ihan oikee Nuuskamuikkus-fiilis!
 
Google kuvahaku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti